Vind hieronder het antwoord op jouw vragen rond het gebruik van BlueApp. Toch nog vragen of opmerkingen? Contacteer ons.
Deze handleiding legt je uit hoe je met jouw MyAccount-credentials aanmeldt in BlueApp, op een toestel waarop de app al is geïnstalleerd.
Het aanmeldscherm van MyAccount verschijnt in een browservenster.
Je hebt nu toegang tot de BlueApp-licentie van jouw politiezone. Je belandt opnieuw op het startscherm van BlueApp.
MyAccount is het licentie- en gebruikersbeheerplatform voor Vanden Broele-toepassingen zoals BlueConnect en BlueApp. Wie toegang wil/moet krijgen tot bv. BlueConnect en/of BlueApp, moet een persoonlijk MyAccount-account hebben én deel uitmaken van een organisatie (zoals een politiezone) die over de nodige MyAccount-licenties (zoals BlueConnect en/of BlueApp) beschikt.
Toch nog vragen na het raadplegen van deze stappen? Opmerkingen over de bovenstaande informatie? Contacteer ons.
Ontving je in je mailbox een e-mail van "myaccount@vdbconnect.be" met als onderwerp "Vanden Broele: uitnodiging"?
Dat betekent dat een collega jou toegangsrechten tot BlueApp heeft gegeven, maar dat je nog geen MyAccount-account hebt en/of nog geen lid bent van jouw huidige organisatie in MyAccount.
Deze handleiding legt je uit hoe je met behulp van de activatielink in die e-mail toegang krijgt tot de BlueApp-licentie van jouw huidige politiezone (en tussendoor indien nodig ook een MyAccount-account aanmaakt).
Heb je nog geen MyAccount-account? Klik dan onderaan op "Maak een nieuwe account aan" en ga naar stap 3 van deze handleiding.
Je hebt nu toegang tot de BlueApp-licentie van jouw politiezone. Je mag dit venster van jouw browser nu gerust sluiten.
Het aanmeldscherm van MyAccount verschijnt in een browservenster van je toestel.
MyAccount is het licentie- en gebruikersbeheerplatform voor Vanden Broele-toepassingen zoals BlueConnect en BlueApp. Wie toegang wil/moet krijgen tot bv. BlueConnect en/of BlueApp, moet een persoonlijk MyAccount-account hebben én deel uitmaken van een organisatie (zoals een politiezone) die over de nodige MyAccount-licenties (zoals BlueConnect en/of BlueApp) beschikt.
Toch nog vragen na het raadplegen van deze stappen? Opmerkingen over de bovenstaande informatie? Contacteer ons.